Sykealueet ja kestävyyskunnon kehittäminen – lisää tietoa kotoa käsin!

Mitkä ovat kestävyyskunnon vaikutukset elimistöömme ja jaksamiseemme? Entä minkälaisella harjoittelulla kannattaisi aloittaa juoksun harrastaminen tai miten saisit kehitystä tapahtumaan juoksuharrastuksessasi? Entä miten kestävyyskunto vaikuttaa voimaharjoitteluun ja yleiseen palautumiseen?

Aerobinen- eli kestävyyskunto on merkittävässä roolissa jaksamisemme ja yleisen hyvinvointimme kannalta. Eri sykealueiden harjoittaminen edistää erilaisia ominaisuuksia ja harjoittelua kannattaakin rytmittää myös kestävyysharjoittelun osalta omia tavoitteitaan tukevaksi ja edistäväksi kokonaisuudeksi. On tavoitteenasi sitten yleisen hyvinvoinnin ja arjessa jaksamisen edistäminen, juoksu harrastuksen aloittaminen tai kunnon monipuolinen kehittäminen, on sykealueiden ymmärtäminen ja ajoittainen seuraaminen hyödyllistä.

Tule oppimaan lisää sykealueista, niiden harjoittelusta ja eri sykealueilla harjoittelemisen vaikutuksista. Workshop toteutetaan etänä Teamsin välityksellä ja tallenne jää käyttöösi viikoksi workshopin jälkeen, joten voit katsoa sen myös toisena ajankohtana.

Aika: Torstai 6.5.2021 klo 17-18:30
Kurssin ohjaaja: Leena Rapanen, Osteopaatti AMK, Liikunnanohjaaja AMK
Hinta: 25€

Kurssi järjestetään etävalmennuksena, maksettuasi kurssin saat ohjeistuksen.
Kysy lisää: leena@huh.fi

Ota yhteyttä

YLEISET TIEDUSTELUT

info@huh.fi

VARAUKSEN PERUUTTAMINEN

Katso ohjeet

PALVELUKOHTAISET TIEDUSTELUT

+358 40 160 1554 Lähetä viesti WhatsAppissa